Muronka

Červený ďábelský supersport 488 je tu!

Ferrari 488 Pista. Co o něm říct. Jaký je, v porovnání, se stopkami? Velmi rychlý, ne-li rychlejší. Z 0 na 100 km/h zrychlí za pouhých 2,85 sekund a na 200 km/h to z klidu vytáhne za 7,9 sekund. Maximální rychlost, které tento supersport dosáhne, je neuvěřitelných 340 km/h. Zkrátka, není co dodat…

ferrari 488 gtb

Za tyto skvělé výsledky může 3,9 litrový motor V8, s výkonem 530 kW, který produkuje nějakých 720 koní a 770 Nm točivého momentu.

Co se týče změn, oproti předešlému modelu 488 GTB, tak Ferrari 488 Pista je o 90 kilogramů lehčí. A to díky rozšířenému využití karbonu. Tento krok stejně tak napomohl lepšímu zrychlení vozu. Jeho celková váha nyní činí 1 385 kilogramů. Není to moc, ale změna to je.
volant ferrari

Inovace

Za inovaci a novinku se zde považuje Ferrari Dynamic Enhancer, který využívá palubní software určující brzdný tlak. Cílem je zefektivnit sílu brždění samotného. Tento systém rozděluje brzdný tlak mezi třmeny a zlepšuje stabilitu vozu při brždění.

Ohromné odsávací trubky, zabudované v předním nárazníku, nasají vzduch a vedou ho skrze otvory na kapotě, kudy vyústí ven. Je to dost podobný princip, jako u Formule 1, kdy vzduch tlačí na přední kola a vůz lépe drží. Díky rozšířenému rozdělovači, vzrostl přítlak a dochází tak k lepšímu chlazení brzd a chladiče. Této inovaci se říká S-Duct.

Novinkou je zde také systém řízení přetáčivosti, který hlídá vůz při vypnuté kontrole trakce. Pomáhá tak řidiči udržet tento stroj na silnici pod kontrolou.

Dále pak nová odlehčená 20 palcová kola, vyrobená z jednoho kusu karbonových vláken, která jsou k dostání za, jistě tučný, poplatek.

Ferrari 488 Pista má také nové výfukové potrubí, rovněž od dodavatele F1. Jeho rovnoměrné úseky dodávají tomuto vozu nádherný sportovní a čistý zvuk.

Zkrátka úžasný sportovní vůz se závodními kořeny, který je upraven tak, aby mohl i na naše silnice.

Next Post

Previous Post

© 2024 Muronka

Theme by Anders Norén